Monday, May 9, 2011

bukak tenet ja trus wat blogwalking..
pastu ternampak tajuk entri kat blog Ben Ashaari.. 
 haku pon baca la..

rasa terkejut..
takut..
marah...
risau..
macam-macam lagi la..

punya la tak ada ati perut org yang sanggup wat cam2..
sesuka ati je siram asid kat muka orang lain..
asid tu..
boleh bawak kecacatan seumur idup kat muka kut..

rasa ye mmg psiko kut orang tu..
apa la dia dapat dengan tengok orang lain kesakitan camtu..
mmg ati kering betul..
mudah-mudahan la depa tu kena tangkap cepat..

ni keratan paper yang aku baca kat Utusan Online


p/s: semoga wanita yang jadik mangsa ni sembuh dengan cepat...
ish..budak pon jadik mangsa oleh org yang tak berhati perut ni..

hunybie

2 Comments:

  1. fyna said...
    asl xpuas hati je simbah asid..=.= xtau la org skrg..hehe neway sis follow blog ni tau! suke tgk tuan blog comel
    hunybie said...
    huhu..takut kan org zaman la ni..
    makin kejam...& tak berhati perut..
    hehehe..thanx fyna...

    p/s:awk lg la super duper comel...

Post a Comment