Friday, May 6, 2011

Berjauhan dengan bakal suami memang perkara yang ingin dielakkan..
persiapan perkahwinan banyak yang tertangguh
Apabila berjumpa persiapan terpaksa dibuat secara pukal..
yakni..bila kami berjumpa kami akan sedaya upaya menyiapkan persediaan perkahwinan kami..

Fening nak memikirkan masa bila dapat bertemu...
Fening juga bila bertemu masa pula amat singkat..
tension gak..
haku kesian tengok Apink fobia dengan kaler pink yg belom hilang penat kena temankan ke sana sini cari brg hantaran..
haku panik bila banyak lagi barang hantaran tak cari lagi 
benda lain pon kena setel gak..
huhu..nak pi sorang-sorang Apink tak bagi..
dia kata cari sama-sama lagi bermakna..
ada kenangan mencari barang hantaran..
*Bie, huny tahu kat Endau tu tak da shopping kompleks..
tu yang kena turun KL..hahaha..*

memang haku banyak merungut....
ye la ini baru bertunang..
bila tym da kawen nanti cmne??
susah ye duduk berjauhan..
tapi Apink banyak bersabar & pujuk haku..
nak wat camne..tempat mencari rezeki tak sama..
haku tahu..tapi tetap sedih gak..
Ok da..stop..
tak mo layan cedey lebey-lebey..
baik ingat benda-benda yang mengembirakan ati..
Contohnya, shoppink..hehehe

setelah sebulan tak berjumpa, Apink makin kering, haku lak makin bambam..


tengah intai wallet yang hampir kosong 


budak eppy bila tym shoppink


hurm kepala haku macam dicut & paste je dalam gambar ni

huhu..memang penat 2 ari berkejaran ke sini & ke sana...
tak pe janji sume da setel..
erk betul ke da setel???
huhu..kasut hantaran tak jumpa lagi..
bukan memilih..
tapi kasut yang haku berkenan takde saiz la, da abih stok la..
ais..mmg sakit jiwa..
terpaksa la pi beli kasut dengan member..
sebab Apink da tak sanggup da temankan haku cari kasut..


ari ke-2 dlm misi mencari kasut hantaran..


ini muka sengal Apink..muka tanda protes kat haku sebab memilih sangat..

hasil pencarian selama 2 ari...

belah kanan tu, haku terbeli..hat 2 dari kiri haku paw Apink

hunybie

7 Comments:

  1. Rin_Aff said...
    time shopping memang syiokkkk...
    duit pun boleh buat akak kiok,,,
    heeeeeeeee~~

    Duduk berjauhan, leh rindu slalo...
    sabar byk2 yer dik non...
    Ujian yg dtg tu tandenye Allah sayangkan kite...
    hunybie said...
    hehehe...thanx k.zu...
    mmg sedey bl tak wat ape..
    bl bz tu tak rindu la.hahaha..

    ala yati dpt shopping sakan ni pon pasal kenduri ni..
    kalau tak,takde la nak bg perabih duit..skali seumur idup ni shopping mcm anak org kaya..
    kahkahkah...
    MR ANIQ said...
    waahh waahhh..
    U are getting married !
    COngrats Nurul !! ^__^

    Opps, just knal U dgn nama Nurul,

    Btuahh enchek Hafizz ehh,
    Slamat menempuhh Alamm Baru !!
    hunybie said...
    hehehe...thanx mr.AniQ..
    panggil je yatie..nurul tu nama ssmaran je..
    hahaha...tak sangka ingt lg awk ingt kat sy & Hafiz..

    nti jemputlah dtg kenduri kami...
    MR ANIQ said...
    of courseee i remember u,
    huuhhuhu

    haa, jemput dtg majlis sy jgk ekkkk
    bln 7 okeyy !
    hunybie said...
    wah..tahniah...
    meh bg nama fb...
    nak add...
    bleh..tag kad kawen..
    hehehe..
    MR ANIQ said...
    cari Aniq Zardash ok? nnti tag kad kawenn eh, tp kitorg pny blomm siap agi, hihhikkhikk

Post a Comment