Thursday, April 7, 2011

What i heart to have

terlampau banyak..
sampai melampau-lampau..
kalau buat wishlist mesti berjela-jela...
so nak beli sumthing yang haku suka kena tengok bajet
dan juga masa...
bulan ni kena bajet untuk benda ni..
bulan depan teringin nak beli benda itu..
alangkah bagusnya kalau sebut je terus dapat..
hehehe

5 benda yang menjadi pujaan haku dua tiga menjak ni..
bulan depan lain pulak..
paling teruk pon esok nak benda lain...
hahaha...


1. Seluar jeans Levis




Nak yang ini


atau

*

*

yang ini

da survey-survey da..
b'cuz Apink nama mesra bakal en.hasben da janji nak bagi seluar jeans ni sebagai adiah
tapi dengan syarat....
berat badan kena 48kg shaja...
how shuweet he is..
nak bagi adiah pon nak bersyarat..
bagi syarat pon yang bukan-bukan a.k.a macam payah nak buat...
huhuhu...geram betul...

rasa nak wat camni kat Apink



pastu senyum jahat camni...hahaha..

sabOr je lah bak kata Azwan dalam Hantu Kak Limah Balik Kampung
bukan nak bagi je trus...
ces..bila marah boleh plak pesan kat haku jangan bising-bising pasal berat..
asyik mengadu berat da naik tapi makan makin kuat..
huhu...
no komen la~
sebab ye...
memang betul pon..

2. Wood clothe stand
comey ni

hat ni pon comey gak

hahaha...merepek-repek je nak benda ni..
ntah la mengapa teringin nak beli benda ni..
maybe pasal mata da sakit tengok baju tergantung sana tergantung sini..
beg bergelimpang sana bergelimpangan sini..
teringin lak nak beli benda ni..
omputeh guna benda ni nak buh kot, haku tak pedulik haku nak buh sume benda yang boleh gantung kat situ...hahaha..


3. Katil

specel 4 those buas sgt tym tido..leh praktis tido sopan-sopan..ko buas sgt, cium lantai la jawab ye..

hurm tengah usha-usha katil yang comey & cantik..
kalau  murah lagi baguih..

amacam okey tak???tak payah pi beli beger mcD slalu..haku lapar ja haku terus ngap ja katil tu..


4. Manjakan body di Spa

huhuhu...teringin ye nak pi spa..
kalau boleh nak wat sebulan sekali...
kalau mampu la...
spa..ooo...spa...

wah....nak diurut camni...


5. Dressing table

i like~

huhu..susah betul kalau duk umah sewa ni..
kalau beli takut tym pindah payah pula nak angkat barang-barang ni..
teringin tapi bila sifat kedekut amat menebal dalam diri ini..
tak jadi plak nak beli..
sblm sampai kat kedai, iye-iye je nak beli..
tapi da sampai...huhu..len plak ceta ye..

wah..yang ini lagi comey & stylo..chantek ye deko..

suka la..
really heart this one..
bila kah akan tertunai impian haku??


hunybie

2 Comments:

  1. fyna said...
    amboi..hehe memangla kan..selalu je kite nk beli mcm2 tp nk dpt mak ai susahnye..hehe
    hunybie said...
    hehehe...malu ye..blogger comey & femes amos baca blog haku...

    miss fyna yang comey: tu la azam nak berjimat & target nak beli brg kesukaan tapi hujung bulan terbeli benda lain lak...

Post a Comment