Thursday, December 15, 2011


 wanita & benda-benda shuweet ni sgt sukar untuk dipisahkan..
sebab tu la keta ompompuan akan dipenuhi dengan benda yang penuh kecomelan...
patung bear la, anak ayam la, patung singa la..& macam-macam lagi..
haku pon tak mahu la ketinggalan dgn aksi yang penuh kecomelan di dalam keta haku..
so baru-baru ni haku telah menambah aksi kecomelan ini dengan bantal stoberi sgt shuweet di keta haku..
sgt menawan ati..sampai member-member ofis nampak bantal stoberi ini akan teringat kat haku yang chomel ini..
Bukti ye....

 dua budak chomel yang baru-baru ini dilaporkan telah jenjalan di PD
(hanya picca korang berdua saja k.yati ada..hehehe...so k.yati men buh ja kat blog..)

akibat kechomelan bantal stoberi ini..
dua budak chomel ini telah bertindak chomel dengan melakukan aksi drift demi menyelamatkan bantal stoberi haku yang ntah kat keta sapa ntah..
berani sungguh depa ni aihh...
siap ada karangan lagi untuk kejadian yang berlaku pada ari tersebut..
sangat chomel kan..
sila baca karangan di bawah..




Perjalanan ke PD kami terjumpa stoberi k.yati di dalam kereta lain.kami kejar dan teruskan misi mengejar.sambil berkata-kata…kita mesti selamatkan stoberi k.yati daripada di rompak.yeahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

Emily pun memecutkan kereta dengan menggunakan kuasa yang ada.tapi dah nama pun keta auto mana jelah boleh pergi kan.
Tapi xpe..kami tidak berputus asa..kata orang “alang-alang menyeluk pekasam..biar sampai ke dalam mulut”.sodap nie puasa2 kena ikan pekasam.nyummmmyeahhhhh!!!!!!!

Aksi drift telah ditunjukkan oleh emily semata-mata untuk menyelamatkan stoberi kak yati.dan saya hanya mampu memberikan sokongan moral kepada emily disamping menjaga anak-anak ayam yang telah diamanahkan oleh tuannya.maklum ar tuannya nak berdrift kan jaga anak ayam je stereng ntah ke mana.

Jadinya saya menjaga anak-anak ayam itu dengan sebaik mungkin.tetiba kami sampai di persimpangan lampu.dan stoberi nie semakin dekat dengan kami..hanya di depan kami saje.

Tapi saya hanya mampu melihat saje stoberi nie ilang dari pandangan mata kerana tetiba baru teringat plat k.yati

KCH lah bukan NCH.
(OWHHHHH…salah keta dah)

Sekian terima kasih

p/s to anum & emily: thanks tolong ligan keta NCH tu demi menyelamatkan bantal stoberi tu..even k.yati tahu korang tgh usha driver keta tu kan..mana la tahu encem kan...seb bek ompuan yg bawak keta tu..klo tak korang ikut pa dia balik umah...

hunybie

2 Comments:

  1. Edura Hanum said...
    wah..karangan anum gituw.vangga
    anyway xpe..stoberi memang dah ada dlm keta akak
    hunybie said...
    hahaha...tu la siap ada karangan lg...tp seb bek anum yg tulis..klo emily konfem ayat lintang pukang...tp k.yati nak tambah lg bantal stoberi tu..cam xcukup forum kat blkng keta k.yati tu...hikhik...

Post a Comment